Jaha nu är det kanske dags att offentliggöra bloggen!

Ja nu är det väl dags då! Ska ju trotsallt resa iväg till Indien på söndag. Så här kommer jag berätta om ALLT som händer... Okej kanske inte allt men det mesta när jag har tid att skriva :)

Har nog inte förstått att jag ska iväg till Indien snart... Om 5 dagar! Sjukt sjukt sjukt sjukt!!! Det dumma är att det jag har fruktat mest hände i helgen... Hmpf... Men men vad gör man inte. Allt händer ju av en anledning så att säga men det känns ändå rätt bra! :) och glad är jag!

Har börjat packa och har även kopierat alla papper som är nödvändiga att ha med sig. Är färdigvaccinerad och jaa nu är jag nästintill odödlig. Har även inhandlat alla möjliga nödvändiga saker som vätskeersättning osv... Jaa jag har ju aldrig varit utanför Europa så vet nog inte vad som väntar mig :P... Det ska bli spännande.

Blir så glad över alla era lyckoönskningar till mig:) Alla fina samtal och sms.. Det uppskattas! Har även haft några fester, middagar och "fikor" när vi har snackat om ALLT så att vi har snackat av oss! Kommer ju hem om 3 månader liksom :) På långfredagen... Glöm inte bort det nu ;)



Här är en liten bild på mig och Tina :)

Kommer sakna min fina familj, vänner och allihopa! Ingen nämnd, ingen glömd eller nått.

Ha det så bra så länge så kommer jag uppdatera nu så ofta jag kan! Så håll utkik! Blev ett flummigt inlägg men vad gör väll det :) Nu är jag på G igen!

Tänker på dig...

 
See you!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer saaaakna dig.

2011-01-18 @ 23:13:09
Postat av: Sandra

Jag kommer saaaakna dig.

2011-01-18 @ 23:13:09
Postat av: Tina

Jag älskar dig hjärtat mitt! Ta hand om dig och kom hem till mig! :)

2011-01-22 @ 23:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0