Oj oj oj

Jaa vad ska man säga. Denna dag har vart väldigt speciell.
Först var vi på vår organisation. Fick träffa 5 klienter som snackade om sitt missbruk. Helt otroligt! Spännande också! Vi har också lärt oss lite tekniker om hur man talar med en person och varför samtal är viktiga. Det är sjukt jäklabra föreläsningar härborta!
Efter skolan åkte vi till vår "väskaffär". Köpte ett linne och ett par ali-baba byxor som är så otroligt naaajsaaa!. Haha. Sen var det en kille där (brorsan till honom som vi känneri affären) och spådde mig. Helt otroligt. De saker han sa stämde nått så fruktansvärt bra på mig! Finner inga ord alltså. Får se om det blir som han säger nu då:) OM det blir så, så låter det asbra:)
Vi kommer vara på den här organisationen hela veckan så blir bara få inlägg nu eftersom det vi har är föreläsningar om droger, missbruk, samtalsmetoder osv och det är mycket upprepningar.
Hoppas ni alla mår bra därehemma och ni alla är saknade hur mycket som helst! Blev jätteglad över att min moster, hennes man, min kusin och mormor skrev ett fint litet inlägg här :D Det värmer!
PUSS o KRAM på er. Hoppas ni gillar läsningen här på bloggen :) Skrev lite extra om organisationerna för att själv också komma ihåg vad de gjorde:P
See you!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej raring! Vad kul att du har uppdaterat bloggen och skrivit om organisationerna :) men hur är de med dig, hur är det med magen din? Ta hand om dig så hörs vi :) Jag saknar dig! puss

2011-02-08 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0