Ma ma ma maaa!

Ja på senaste tiden när jag har kört bil har jag lyssnat på ABBA och Boney M. Shiit vilka bra musiker dom är! Stråkarna i ABBA är inte att leka med, speciellt i gimmie gimmie gimmie...
Nåväl nog om det.
Kvällen har vart toppen! Åt riktigt mycket tårta, mat och lite extra av ALLT!
Varför är mat så gott? Det kan man ju fråga sig. Och varför äter man ibland fast man är sjuktmätt? tänk vilka problem man har egentligen! NOT.. Sa hejdå till alla släktingar nu också och dom har nog inte riktigt fattat att jag ska iväg:P Nåväl
Idag är det dags mina kära vänner. Om precis ett dygn är jag framme i Indien! Helt jäkla otroligt måste jag säga! Vi kommer nog vara lagom trötta när vi är framme. Men det är vi värda;P
Nej nu ska jag sluta tjata! Godnatt på er och på återseende;) Kommer sakna er allihopa. Kommer kännas konstigt att inte kunna snacka med vem som helst, när som helst på dygnet.
PUSS O GODNATTT!!!
Blir glad av dig ska du veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0