"Vill du ligga med mig då?"

Ja jag är väl lite mer efter än alla andra med att tycka att "Om sanningen ska fram"-låten är bra. Nu kan jag förstå varför den kommer bli en riktig sommaplåga! Hänt annars då? Nja har hängt med Tina...:)

Måste berätta om en riktigt rolig grej som hände igår när vi skulle äta på en kinarestaurang i Örebro... Jo vår servitris såg att vi hade köpt jordgubbar och berättade nått i stil med: "ahhhhh, deeeh aeeeehhhh dddom dddääähhh! I min hemland viiihhh aahhnvääänndaaahhh dhhooomm mmeeeehhh snnöööö och äthaaaaa! Smooothhiieeee, mjhhööööööllll"...

Det var väldigt svårt att tyda vad hon sa, men jag och Tina nickade och log mot den trevliga servitrisen och sa att vi kanske också skulle testa det där nångång... När hon hade gått, kollade jag och Tina på varandra och insåg då att vi båda hade förstått lika mycket (alltså noll) om vad hon servitrisen hade sagt! Nåja, hon gav Tina lite extra vin för att hon antaglige tyckte om oss;P

Haha märkte att det var mycket roligare att själv vara med om händelsen än att berätta om den nu :P

Måste även nämna att jag och Tina spelade spel idag och vem tror ni vann?;) Joo jag... Jag som är den sämsta förloraren i hela världen vann, så tur var väll det!

Får visa bilderna imorrn som jag har tagit... Riktigt fina sådanna blev det också under dagen;)

Om en vecka åker jag hem. Mina fina föräldrar kommer och hämtar upp mig i Örebro så det blir bra. Får med mig alla blommor o såntdär som är jobbigt att ta med sig om man åker tåg. Så blir jag hemma ett tag framöver. Kommer åka till lägenheten och kolla till den och hänga lite här med. Kan vara lite skönt att komma bort från Västerås ibland med... Men det är även skönt att komma bort från Örebro med måste jag säga... Känner mig lite stressad över att jag gjorde min praktik i Indien faktist.. Känner att jag inte är lika insatt i "jobbmarknaden" nu som alla andra är. Men det löser sig... Det gör det alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0