Min nya vän Thord!

Termin 5 är avklarad och jag känner mig nöjd! Efter ett segt avslutande seminarium som den slöööaste tanten jag någonsin har träffat (som visade sig vara kursansvarig) höll i, skrev jag glatt en utvärdering om vad jag verkligen tyckte om kursen! Kändes så himmlars skönt att dom verkligen fick veta vad man tycker för engångsskull och dom verkar ha förstått att vi tycker att den här kursen har sugit riktgit hårt då vi får göra två utvärderingar... Nåväl... Efter att jag fick ut min ilska på papperet, sa jag hejdå till vissa i klassen, de som var kvar vill säga eftersom jag satt kvar längst och skrev utvärderingen, och gick sedan till blomsterlandet med Tina, för att sedan gå över till Willys för att köpa lite gottis tills på onsdag då jag har kalas här hemma! Genast kände jag mig på myyycket bättre humör och inte nog med det... Jag fick en ny vän på köpet! Han stod precis vid utgången av willys och Tina hörde att han skrek Madeleine! Jag kan likna detta möte med andra möten som jag har haft. Bland annat när jag går till kakavdelningen och ett kakpaket bara skriker på mig att jag ska köpa den... och det gör jag!

Iallafall... 

Thord och jag klickade direkt. Han kom ut ur en liten rund boll, tittandes på mig med sina stora mörka ögon och bara log mot mig! Jag blev kär! Vid första ögonkastet blev jag kär i min lilla Thord...Tänkte ta och visa vem den där Thord är!

Thord är alltså en voodoo docka! Känner att jag kan prata om allt med Thord och han ger mig också många bra tips! ;)

Han har även en vän...

Som jag inte riktigt minns namnet på! Men Thord har lovat att visa mig olika stället där han trivs som bäst vid... Så nu framöver kommer ett inslag med Thord och en bild om vart han favoritplats är idag!...

Idag då så valde Thord att ha sin favoritplats här...

Sådär... Nu har ni alla fått ett litet smakprov av vem Thord är!
Annars då? Nä har inte gjort så mycket idag! Fikade och grillade hemma hos Tina och Christian. Det var sjukt mysigt. Sen gick jag hem och har inte gjort så mycket mer! Nu har jag sommarlov och det känns skönt! Mamma, brorsan och syrran ska komma och hämta mig på torsdag så vi ska hänga här och sen åker vi nog hem. Trevligt!

Måste iväg och göra ett till blodprov imorrn! Vill inte:( Men måste för dom hade pappat bort mitt rör med blod! Kul liksom:( Kan ha Thord med mig;) Närå men är så sjukt rädd alltså!... Ursh... Nej positiva klubben är vi nu! Hejja hejja!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha! Guldinlägg :D

2011-06-06 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0