Himlen är oskyldigt blå!

Idag har det vart en bra dag! Det har vart varmt och skönt och jag sprang en vända och det gick bra! Börjar känna att det börjar ta sig det här som kallas för kondition... Bara att jag börjar äta rätt nu så kan det bli nått bra fram till Augusti... Ska ta tag i den här skiten nu för nu har det vart fööör mycket av det goda på senaste tiden. Nåväl...

efter springturen så gick jag hem till Tina. Där snackade vi och hade det trevligt. Gick och köpte mat och gjorde iordning godaste salladen ever!
Jaa det var en kyklingsallad och jaa det var sjuktgott! Det där gjorde vi bra Tina! Sedan kom det sjukt mörka moln på himlen så det var bäst för mig att gå hem innan det skulle bli ännuvärre så jag pallrade mig hem och satte mig vid datorn. Skrev ner mina opponeringspunkter, skrev diskussionsfrågor och så var det klart! Ska läsa arbetena igen och se vad som sägs. 

Nu jävlar säger jag bara. Nu är jag taggad som få... Har nämligen kommit på vad jag ska utmana mig själv med! Nu ska vi bara se om jag lyckas, men det brukar ju gå rätt bra.... ibland ;)...
Nä nu är klockan för mycket och det är skola imorrn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0