En dusch senare...

Nu känner jag mig som en ny människa igen! Tror jag har sagt det förut men jag säger det igen... Duschen är underskattad! Anyway... Vaknade rätt sent igår och kände att jag inte ville sitta hemma. Men samtidigt har jag inga pengar så vad gör man?! Jo jag ringde och frågade vad Josse skulle göra! Hon kom förbi mig en sväng och vi satt o snackade. Sen sa hon att jag skulle hänga med hem till Fredrik vilket jag då gjorde... Gjorde mig iordning och så åkte vi iväg mot stan för nya äventyr...

Kvällen började med hemmagjord pizza... Sååå gott! Sen blev det några glasvin (jag som aldrig dricker rött för det är för farligt för mig, men det gjorde jag nu iallafall).. Sen blev det lite till och ännu lite till... Sedan var vi påväg till Harrys och där var det drag kan jag säga! Både från DJ:s sida och från folket! Vi dansade som aldrig förr, och tror vi sänkte medelåldern på Harrys med några år, men kul hade vi! :)

Stannade kvar tills dom stängde och blev uppbjuden till sista dansen! Sedan traskade vi mot bussen och jag åkte hem. 

Så nu sitter jag här, inte ett dugg bakis men trött och ska väl börja laga lite mat! Blir ingen klassisk kycklingrulle idag inte utan det blir nå' ifrån kylskåpe'! Måste börja tömma kylen nu för snart åker jag heeeem :D Ska bli skönt att komma hem för hemma har man alltid nån runt omkring sig... Slipper man tänka så otroligt mycket eftersom det blir lätt så när man är själv. Känner bara att lusten för allt börjar ta slut nu... men det kanske bara är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0