Dont feet me!

Ligger här på min soffa och tittar på alla möjliga sidor som visar vad som har hänt överallt när jag har vart borta i Indien. Kollar bland annat, hör o häpna Facebook(!) och kollar på vänners bilder. Alla verkar ha haft det toppen här hemma och Sverige verkar ha haft tur med vädret, dessvärre har det väl blivit sämre sen jag kom hem, men iallafall... Såg en bild på en vän, vännen var jättefin men sen scrollar jag ner en bit på bilden och vad är det jag får se?! Jo FÖTTER!? Ja visst, alla har fötter men jag mår verkligen illa av fötter, tycker dom är så fula och äckliga. Ta inte illa upp nu för jag tycker inte ens om mina egna fötter. Däremot har jag gjort ett litet experiment och jag har mer tolerans mot fötter med strumpor på. Ja jag vet att det är konstigt och folk tycker att jag är väldigt konstig för att jag tycker såhär...så man har ju blivit straffad några gånger då vänner har hållt fast mig och tvingat mig att lukta på ett par strumpor! Men iallafall...

Fortsätter att kolla på andra bilder och då ser jag också bara massa fötter, fötter, fötter och jaa... fötter!? Hmpf... Har inte ens tänkt på att mina kompisar har såna konstiga fötter, eller vissa har det iallafall för vissa har mer okej fötter än andra.. Haha... Nåväl kul inlägg eller hur?


Ja ja, händer annars då? Inte så mycket faktiskt. Har försökt att läsa igenom lite arbeten som jag ska skriva en diskussionsfråga om och sen ska jag även opponera på ett arbete. Förstår bara inte riktgit hur det ska gåtill! Ja ja det går väl. Sen har jag dammat av lite tv spel också så har spelat GTA III och Max Payne... Max Payne är kanske släkt med vår favorit Malcom Payne? Kanske därför han har skrivit vår psykologibok? Höööööööööhöööööö... Det är bara grymt svåra uppdrag på GTA III måste jag säga. Sitter fast vi ett uppdrag som är så tråååkigt och som aldrig går att klara?! Dom kanske har gjort så för att spelet är slut sen och därför kan man inte klara uppdraget? Vad vet jag...


Är trött, braindead och besviken...

Dagens låt: September med Kärlekens tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0