Lov!

Japps, nu har jag lov i två veckor:) Känns jätteskönt måste jag säga. Hade mitt individuella samtal idag med min handledare Lakshmi och det gick bra:) hon är hur bra som helst! Shit vad vis hon är!
Nåväl...
Imorrn är väll planen att man ska packa, för klockan tre på natten går bussen som ska ta oss till Mumbais flygplats. Vi åker till Varanasi och är där i en dag, vi vill bara se den heliga staden, vilket vi hoppas kunna göra på en dag... nåväl.. sedan åker vi till Agra, där finns nämligen Taj Mahal och där kommer vi vara i två dagar:) Vi kommer bo på ett hotell som ligger i närheten av Taj Mahal, faktist bara runt knuten så det kommer vara grymt:) kommer se soluppgången hoppas jag på;P...
Därefter tar vi tåget till Delhi, sedan åker vi till flygplatsen där för att åka till Goa. Nere i Goa väntar pappa och martin.. ÅHHHH vad jag har saknar dem :D och alla andra också! Men det kommer bli hur bra som helst! Där kommer vi vara i en och en halv vecka! Pappa och Martin åker hem efter en vecka. Sedan blir det buss hem till kära Pune och sen är det bara en månad kvar här! Herre gud säger jag bara, och innan jag ens har hunnit blunda så kommer jag vara hemma och äta mitt kära kött:)...
Nej nu ska jag upp till lägenheten för vi ska ha gruppsamtal. Får se hur det går.
Jag vet att det är sjukt drygt att läsa mina blogginlägg för att texten flyter ihop! Men det är nått konstigt med allt härborta i Indien så ha tålamod;P Haha
Ha det bra därhemma! Tänker på er!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0