Sevenish (dag 3)

Hallådär
Idag har det inte hänt sådär jättemycket. Vi åkte till skolan, efter att ha väntat i en timme på vår buss, och hade vårt första seminarium. Det gick bra och vi snackade bara om vilka intryck vi har fått och bara lite allmän information om våra organisationer vi ska besöka... Det ska bli såå otroligt spännande tycker jag! Otroligt
Efter skolan tänkte vi gå till poolen och softa lite.. Vi gick till en pool som ligger här i närheten men den var stängd, så vi skulle leta efter en annan... Efter ungefär en timme hittade vi poolen, men blev nekade för att vi inte hade heltäckande baddräkt och badmössa på oss. Så det var bara att traska tillbaka hem. Vi stannade istället på vårt café som ligger här i närheten och dog en dark passion, som innehåller typ brownie och glass i stora lass:) Sen gick vi hem och åt lite mat... Nu sitter jag här och bloggar.
Vi ska gå och köpa kontantkort snart så att vi kan ta och ringa hem. Det ska bli trevligt! Jag har försökt ladda upp bilder på facebook men det går såå otroligt segt! Hmpf..
Men här kommer nog några bilder hoppas jag :)
Nej det tog typ hundra år så det struntar jag i just nu :P
Men vi höres bloggen! Klockan är kvart i sju så vi ska väll gå och sova snart:P Lyckades sova rätt bra inatt men man är såå trött på mornarna!
Tina btw, jaa jag har kollat upp tentan och jag blev godkänd:D Men asså om du har mycket att göra kan du inte be någon annan ta ut den? För tror inte dom har kvar dom så länge tills jag kommer hem iallafall :P Det vore jättesnällt för verkligen kolla på den!:)
PUSS allihopa! Saknar er. Kommer väll snart bryta ihop här borta för det är så många intryck och saknar allihopa! Men det känns så jäkla bra annars! Mår så bra just nu :) Får sådanna peppmail och peppkommentarer att det känns så braaa!
Namaste

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) haha du jag överdrev lite ;) Klart att jag kommer att hämta ut den, men jag tänkte vänta tills sexualitetstentan är klar så jag kan hämta den samtidigt ;) Och toppen att du blev godkänd, men det visste vi ju redan, men i så fall är det konstigt att du inte fick VG, om du inte undanhåller det vill säga ;) Puss puss

2011-01-27 @ 21:29:55
Postat av: Tina

haha det var jag som skrev inlägget ovan, men det syns tydligen inte ;)

2011-01-28 @ 15:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0