Redan fredag!

Hej hej
Här kommer ett kort inlägg.. Har inte hänt så mycket idag! Blev att åka till skolan i bussen och höra på en föreläsning om våra olika kulturer:P Sen åkte vi hem, lämnade lite saker hemma och åkte till marknaden faktist.. Tänkte köpa tunikor men det är liiite konstiga storlekar på marknaderna och man kan ju inte riktigt byta om där:P
En kul grej hände idag!
Vi skulle precis åka hem till lägenheten då ett tjejgäng kom fram till oss och frågade om de fick ta kort på oss med dem tillsammans:P... SÅ vi sätllde upp glatt på det... Vi stod i kanske 5 minuter och posade tillsammans med den där:P Haha.. Trevliga små tjejer... Sen kom det fram en tjej till mig och skakade hand och presenterade sig för mig... Hon sa att hon tyckte att jag var väldigt vacker och det blev jag glad över:) Hihi...Blir så jätteglad av att höra såntdär:)..
Sen åkte vi hem och åt... Det var väll sådär med maten idag men annars så har detvar god mat härborta:).. Nåväl... ska gå och fixa mitt telefonkort nu men det var allt för idag :) hoppas ni har det bra därhemma och att ni inte gör något som inte jag skulle ha gjort;)
Tina: Haha toppen :D Du är underbar:) Vi ses när jag kommer hem, vilket är om typ... 11 veckor snart ju :P Tiden går assnabbt här:)...
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Madde du ÄR vacker! <3 japp, jag räknar också ner tiden :) du är ju snart hemma igen :D och du, jag provade att smsa dig för en stund sedan, så det vore intressant och hör om det kom fram ;) ta hand om dig och trevligt helg! :) Puss

2011-01-28 @ 15:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0