Fight fight fight

Uj uj uj.. Vad man är trött! Är igång hela tiden och inte nog med det är det Indiens nationaldag idag! Det har vart sjukt varmt och vi har lärt oss massa mer saker... Nåväl...
Vi var ju som sagt och firade nationaldagen idag i en skola som vår handledare är rektor på, så vi var där på skolan, ute på en skolgård, när de sjöng nationalsången som höll på i typ... 10 minuter, haha. Sen efter det gick vi in i en stor sal där det var några musikelever som hade skrivit en "djungel" sång och det var temat för idag:P haha riktigt nice var det:) sedan var det typ "fika" ute på skolgården och då kom det fram en förälder till oss och frågade vad vi gjorde där osv.. Det visade sig att han hade flyttat tillbaka från USA till indien igen och han berättade lite om sig själv. Han hade bott där i 10 år men nu kände han att han ville flytta tillbaka så han och familjen gjorde det. SJUKTTREVLIG var han och han bjöd oss på fika. Haha sonen ville ha lite svenska pengar vilket han fick också...

Efter det åkte vi hem till vår lägenhet och softade. Sen träffade vi våra guider en sista gång för att gå igenom det sista som är viktigt att tänka på när man bor i indien :) Så vi var på en marknad och köpte lite saker där.. Men en sjuksak hände där!
Vi gick och kollade på saker på marknaden då plötsligt en man tar en annan mans pengar ifrån hans ficka! Mannen märker det här och tar pengarna snabbt ifrån hans hand och smäller till honom!!!! De börjar bråka mitt framför oss och plötsligt är det någon som puttar mig åt sidan och ska börja vara med i bråket. Såå jäkla läskigt!!! Men ingen skada skedd vi överlevde allihopa:).. Efter att vi hade vart på marknaden så åt vi lunch med guiderna och sen åkte vi själva till en annan shopping mall och det gick jättebra! Haha där utanför så köpte jag en assnygg trumma!! En sådan som min bror har rättare sagt och jag kommer ihåg att när han kom hem ifrån indien så ville jag också ha en sådan trumma :) Vi gick runt där i mallen men vi hade ju hållt igång hela dagen så det blev en kortis och sedan åkte vi hem.
Nu är vi hemma igen i lägenheten och är sjuuukttrötta!!! Ska nog gå och sova nu. Klockan är halv nio här nu och vi alla känner att vi är lite trötta! BLÄÄÄ...
Bilderna tänkte jag lägga upp imorrn! Min kamera måste laddas och det ska den göra nu under kvällen :)
See you och vi höres:) PUSSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Tja snygging! Du, du måste logga in på studentforum och kolla tentan!!! :) jag ska hämta ut din när jag får tid, men det dröjer nog tills du kommer hem, för nu är det fullspäckat ;) saknar dig!!! puss

2011-01-26 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0