Fääärdiiiig!!!!

Japps nu är jag färdig packad och redo för att ge mig ut i stora vida världen! Eller nästan iallafall... Ska bara packa ner datorn och "den andra telefonen" sen är jag heelt redo för morgondagen. Känns spännande!
Nåväl, igår åkte jag ner på stan och fixade det sista. Köpte på mig ytterligare saker från apoteket, solkräm, tamponger (som jag och karro tänkte stå och sälja sen i indien ;)) Närå men nu är jag verkligen fit for fighting!
Idag ska vi fira mamma som fyllde år i veckan. Ska bli mysigt att träffa släkten en sista gång innan jag drar. vilken tur att mamma skulle ha sin lilla "fest" nu i helgen :)
Eftersom vi ska fira mamma betyder det att det blir tårta! Mmmm och fika och massa gott! Det ser jag fram emot. Jag tror ju att jag inte kommer våga äta nått i Indien för att då kommer jag bli dålig så när jag kommer hem kommer jag se ut som en vandrande pinne. Haha jag slår vad om att jag istället kommer se ut som en boll!
Om 24 timmar är vi i Istanbul och väntar på planet som ska ta oss till Mumbai. SPÄÄNNNAAANNNDEE!
Fast jag har nog inte fattat det här riktigt ännu. Inte helt, bara att jag ska göra nått ovanligt imorrn.
Nu ska jag gå till dom andra och se vad dom har för sig.. Gästerna kommer väll snart också:)
Tack o hej
Leverpastej!
BTW kommer inte ha med mig min standard telefon. Ska köpa mig ett kontantkort i Indien och använda mig av den telefonen så hör gäärna av er på mailen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0