4 dagar kvar...

Shit, det är bara 4 dagar kvar! Börjar få lite panik. Har knappt packat ännu och måste veeerkligen skriva färdigt min förberedande uppgift! Men det borde jag hinna. Imorrn fyller mamma år också så vi kommer fira henne imorrn och på lördag. Sen åker jag. Jo men jag lär väll hinna.. Eller?

Tar farväl av min lägenhet idag. Kändes lite dumt att jag sov här för sistagången nu på några månader. Lite jobbigt är det minsann. Men gjorde mig en riktigt god frukost så humöret är iallafall på topp :)

Hm känner att jag är nervös fast jag egentligen inte är det? Kan det vara det undermedvetna som spökar? Nä nu ska jag sluta med mitt socionomsnack.  Nej men allvarligt så är det grymt svårt att sova om nätterna, jag ligger och tänker och jaa, det bara går inte att sova och jag känner mig stressad över MASSOR!!!! Äh... Det kommer gå bra det här!

Sneglade lite på tvn nyss och de visa hurtigruten, någonting jag skulle vilja åka! Tror det kan vara rätt trevligt och mysigt. Ja jag ska nog åka på det där... Haha kom o tänka på "bonde söker fru" när ett av paren i programmet fick åka just hurtigruten. Syftet med denna resa var att de ska lära känna varandra lite extra och att det ska vara en romantisk resa. Men nä inte för det här paret. Det börjar med att "bonde" kvinnan inte vill dela hytt med den utvalde partnen.. Haha stackarn.

Nej först ska jag till Indien men sen blir det nog hurtigruten eller till något varmt land i sommar. Vi får se, kanske får avsmak att åka någonstans men det tvivlar jag på;)

Ja ja nu ska jag sätta fart här borta. Varför är det roligt att blogga när man egentligen har såå mycket annat man måste göra?

Dagens låt: Bad Romance med Jay Smith såklart;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0