3 dagar kvar!

Ahh det börjar närma sig nu!
Nu har jag iallafall packat ner hälften av alla sakerna. Allt nödvändigt och mindre nödvändigt ;) Phew. Sen har jag gjort hälften av min uppgift men den blir jag nog klar med ikväll! Jobbigt att ställa om sig till engelska måste jag säga! Men men det kommer väll gå hoppas jag?!

Mamma fyller år idag! Woohoo. Jag gjorde nått historiskt idag! Jag ställde klockan på halv sex(!!!!!) på morgonen och väckte brorsan och vi fixade frukost och sjöng för mamma! Kors i taket! Efter "frukosten" gick jag o la mig igen! Ingen ide att vara uppe så tidigt;)

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Firat mamma, packat och tvättat!

Snart kommer mormor och Nathalie på besök så det blir trevligt! Blir väll lite fika under besöket. Måste ju äta upp mig lite inför resan för jag blir säkert dålig i magen därborta (too much information?)...

Nåväl. Ha det så bra så länge så uppdaterar jag när jag har nått annat vettigt o skriva:P

See you!
PUSS



Bjuder på en liten bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0