Namaste, im back in Sweden

Nu har jag landat i Sverige igen. Känns lite konstigt att vara tillbaka, samtidig som att det inte alls känns som att jag har vart borta i 3 månader?! Vart försvann tiden liksom? Nåja, hade en underbar sista tid i Indien, trots allt som har hänt, och ska väl tillbaka dit för att skriva C-uppsatsen sen vilket kommer bli grymt!
Har vart hemma i en vecka nu och jag har spenderat tiden med dem jag tycker bäst om :) Känns nice. Det var 48h nu i helgen och det var också grymt! Tråkigt bara att dom har flyttat festen från kåren till frimis. Ett STORT minus!
Nu är det bara fallstudien som ska skrivas och ett sista seminarium till slutet av maj som är kvar på den här terminen. Imorrn ska jag på Kollomöte för att få mitt anställningsbevis och sedan tillbaka till örebro där jag kommer spendera resterande tid som är kvar av terminen. Om ett år tar jag min kandidatexamen... Hur sjukt är inte det?!
Nej nu är det dags att sova. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0