I feel it in my fingers...

Jag trodde inte jag skulle få uppleva den här kylan igen efter att jag kom tillbaka, men att jag fick uppleva snö igen var ju helt otroligt! Kallt och jobbigt är det att gå till skolan och jag minns tillbaka "på min" tid då man gick i lågstadiet och kunde ha sin jeansjacka i maj för det var alldeles perfekt för det.
Idag har jag suttit och pluggat med Josefin i biblan. Vi fick in ett litet flow där ett tag och vi har ju kommit framåt kan man ju säga... ;) Skönt att äntligen ha börjat med skiten. Den ska vara inne nästa fredag så det är ju några dagar kvar tills dess.
Nä nu är det dags att sova. Har sökt ett litet extrajobb idag! Får se hur det går med det:P
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0