En månad kvar!

En månad kvar tills jag fyller år faktiskt. Jag är ju sådär barnsligtförtjust i att fylla år och tycker det fortfarande är kul. 22 år vad är det för ålder liksom? Jag måste säga att jag har hunnit med mycket under dessa år.
Jag har hunnit med en litauenresa som är oförglömlig när jag gick i nian, hade den bästa sommaren ever mellan 9an och ettan på gymnasiet, var kamratstödjare med ett asnice gäng, har jobbat i djuraffär i 6 år, fick alla rätt när jag tog gröntkort, fick bra betyg i skolan, åkt på massa körläger runt hela Sverige, blev invald i Västerås ungdomsmusik kår, har förlorat min allra bästa vän, vart i Grekland som jag har velat åka till hur länge som helst, jag fick hålla studenternas tal, tog studenten, jag kom in på lärarprogrammet, kom sedan in på socionomprogrammet, har vart instruktör på gym, åkte till Indien på praktik.... Finns så mycket mer att säga men då skulle det ta en hel dag! Men det absolut bästa är att jag vet att dessa år jag har framför mig, kommer även dem, innehålla massor av glädje, sorg, kärlek och andra känslor som jag kommer ha nytta av i framtiden.
Hittade massor med gamla bilder :)
Enjoy
Jag på balen
Studenten 08
Balen
Maskeradfest som Batman :)
min bästa vän i Uppsala, Emma och jag
Min fina familj, bara storebrorsan som saknas
Egobiler med mobilen!
Nyår
Bilder vid vår strand
Bild ifrån Västerängen
Jag i Grekland
Jag och syrran på bröllop i Italien
Studenten
Grekland
Grekland
Utklädnadsshow
Alla våra mysiga middagar med tjejligan. Typ då jag lärde mig laga mat!
Inte visste jag att jag skulle ha den där kaninen hemma hos mig idag :) Där är Affe endast 20 dagar:)
Jag bestämde mig för att skaffa lugg!
några spökstigar har man hunnit med på kollo
Man har vart "nolla"
Studenten
Min studentklänning
Västerängen
My girls:)
Party i Uppsala när jag läste till lärare där
och det blev oftast tvådagars!
Utklädnadsshowen. Jag och Erika
Men det som har betytt nästan mest för mig har ju vart hästarna!
Jag och Wendy, som blev väääldigt fin i slutet!
Åhh vad kul det är o kolla tillbaka på gamla minnen :)
På något sätt vill jag åka tillbaka i tiden och uppleva allt igen men samtidigt vill jag se vad framtiden har att erbjuda. Jag tror att om man får uppleva exempelvis studenten igen så kommer det att förlora sin charm. Så jag väntar med spänning på vad som kommer hända härnäst, men jag känner på mig att mitt 22a år inte kommer göra mig besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0