Har snart vart här i en vecka!

Shit vad tiden går nu! Har snart vart här i en vecka och det betyder att vi endast har 11 veckor kvar här! Det är inte så mycket kvar egentligen...
Idag har vi inte gjort sådär jättemycket. Vi har kollat resor o sådär.. Blir en tripp till Taj Mahal, gagnes (vet inte om det stavas så) och sedan tar vi planet från Dehli till Goa. Det blir vår semester. Nere i Goa kommer jag vänta på Martin och pappa som ska komma och hälsa på:) Shiiit vad kul det kommer blir. Ser fram emot det:) Jättemycket faktiskt. Så det blir lite backpacking och semester! Underbart...
Ikväll blir det lite pubhäng har jag hört! Eller pub o pub, vi vet inte riktigt vad det är ännu meeen det ska bli spännande:) Trevligt måste jag säga.
BTW, kommer nog antagligen inte ha internet på ett tag men jag lever iallafall :) Kommer ha fullt upp nu i veckan som kommer så om vi inte kommer åt nätet i lägenheten så tjaa, blir det inte så mycket uppdateringar. Men nu fungerar ju min telefon så det är bara att ni hör av er:) Det vore trevligt:)...
Uj vad klockan är mycket! Ska väll gå och fixa iordning mig för pub då! Men vi höres och bilderna fungerar inte idag heller:(...
Men men... PUSSS på er alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0