IPH

Hello
Nu är vi i Thane på ett hotel som heter Tip top plaza.. Jag skulle snarare kalla det för sop tipp så men aja det funkar...
Uppdaterar jättesnabbt för har inte så mkt tid på internet kvar....
Vi har gått igenom lite vanliga mentalsjukdomar som finns här i Indien och om man ska dra ett streck över vilka som är vanligast är schitzofreni... Alla har det och det finns inga undantag... Nåväl...
Idag åkte vi och kollade in ett mentalsjukhus och såg hur arbetet fungerade där... Vi fick se ETC dvs elchock treatment och det var inte en syn för ögat.. Jag kan ju säga att jag höll på och svimma och jag är inte känslig för såntdär... Men det var så hemst att se att när kvinnan (som låg på båren) fick el i sig, lyftes upp från båren av all spänning, och igen för att sedan få massa kramper i musklerna... Nej det var inget för mig. Helt otroligt att det fortfarande finns i vissa länder...
Vi ställde oss riktigt kritiska till detta men vem vet.. Det kanske fungerar?! Eller???
Sedan i veckan så har jag shoppat endel och det blev ett par jeans, ett skärp, en väska, ett par träningsbyxor som jag har letat efter som en tok i Sverige och lite smått och gott med:) Så man har verkligen blivit en shoppaholic här i indien... Allt eller det mest är väldigt billigt!....
Nej nu håller tiden på och tar slut! Idag fick jag skypa med min underbara familj och det var sjuktnice! Saknar alla där hemma och en annan sjuksak är att jag har vart här i en månad på söndag.. hur stört är inte det?
Jag har det grymt här, men det kommer även bli grymt när jag kommer hem!
Nu ska jag krypa ner hos Kia som jag delar säng med härborta på hotellet:) Hihi.
PUSS på er alla mina sötingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0